1 Ocak 2013 Salı

2013'ün Senden Dileği...


Sevgili İnsanoğlu,

Öncelikle belirtmeliyim ki ben 2013 olarak, benden önceki atalarıma göre epey bi' hızlandım. Bunda senin de katkın büyük tabi. Ne de olsa büyüdün, geliştin de bu güzel aydınlanma zamanına benimle ulaştın. Artık düşüncelerin öyle etkili oluyor ki sen ne istesen hemen yapabiliyorum. Beni bu hıza ulaştırdığın için sana teşekkürü bir borç bilirim. Bunun yanında söylemeden geçemeyeceğim, sen hala tam olarak farkında değilsin düşüncelerinle neler yapabileceğinin. Bu yüzden sen dileklerini sıralamadan önce benim bazı istirhamlarım olacak senden. Hani bunları yaparsan emin ol daha kolay yerine getireceğim tüm isteklerini. İşte senin için senden istediklerim...

* Senin ağzından çıkan her kelime, bana gönderdiğin her düşünce benim için bir emirdir. Sen istemediğin şeyleri söyleyince veya düşününce ben onları da yapmak zorunda kalıyorum. Sonra o kadar çalışıyorum söylediğini yapıyorum ama seni memnun edemiyorum bi' türlü. "Ben bunu istememiştim ki" diye kızıyorsun bana. Senden ilk ricam ne olur sadece olmasını istediğin şeyleri anlat bana, olmasını istemediklerini değil. Böylece ben de görevimi yapabileyim, seni mutlu edeyim.

* Aramızdaki güven konusu var bir de. Hani sen bir şeyler istiyorsun, bana bunu bildiriyorsun da sonra benim gerekli düzenlemeleri yapmamı beklemeden fikir değiştiriyorsun veya kendin bir şeyler yapmaya koyuluyorsun ya... Artık bana güvensen diyorum? Sen bana güvenmeyince bu sefer ben ilk aldığım görevimi bırakıp senin değiştirdiğin düşüncen için çalışmaya başlıyorum. E sonra yine bana kızıyorsun yapmadım istediğini diye. Gel artık bana güven ve benim senin için en iyi zamanlamada isteklerini önüne sereceğime inan.

* Bir başka ricam da isteklerinin sonuna senin ve diğer herkesin iyiliğine olması maddesini eklemen konusunda. Dileklerin bazen senin veya bir başkasının iyiliğine olmayabiliyor. Biliyorum sen çok istiyorsun, her şeyin de güzel olacağını düşünüyorsun dileğin yerine geldiğinde. Ama ben de sonuçlarını görebiliyorum ve bazen düşündüğün kadar iyi olmayabiliyor sonuçlar. Ve ilerde öyle bir zaman gelip de iyiki olmamış dediğin günlerini hatırlıyorsundur. Benim çalışma prensibim zaten senin ve diğer herkesin iyiliğine olacak şekilde, o yüzden dileğinin sonuna bunu eklemen senin üzülmemen ve büyük resmi her zaman anlayamasan da kabul edebilmen için gerekli. Ben her şart ve koşulda seni düşünüyorum, bunu bil.

* Senden çok kolay bir isteğim daha var ki eminim bunu yapmaktan keyif alacaksın. Dileklerinin gerçekleşmiş halini şöyle günde bir veya iki defa hayal etsen, baloncuklara koyup da bana yollasan, ben de onlar üzerine daha kolay çalışsam ne güzel olur. Senin dileklerini unutuyorum sanma, aksine detaylarla ilgilenip tam istediğini verebilmem için bunu istiyorum senden. Bir de gerçekten dileğinde emin misin onu fark etmen için bu isteğim. Ben biliyorum da önce sen emin ol tam olarak ne istediğinden. İşte o zaman dileğinin gerçekleşmesi önündeki kendi engelini kaldıracaksın.

* Senden son ricam da dileğin için tüm bunları yapıp yaşamına olduğu gibi devam etmen. Nasıl ki ben görevimi devredene kadar her an 2013, senin için de öyle olsun. Tek zamanın şimdi olsun ve yaşamını tüm güzelliğiyle yaşa. Dileklerin olmuş gibi yaşa, hayallerini yaşıyormuş gibi yaşa. Unutma ki bugün yaşadığın her anı aslında dün sen hayal ettin, düşündün, istedin bilerek ya da bilmeyerek. Sadece bu farkındalıkla yaşadığın sürece bile benimle mükemmel işbirliği içinde yaşamış olacaksın.


Bugüne kadar hep sen istedin, bu sefer de yeni yılın dilekleri olsun senden. Aramızdaki bunca yılın hatrına bi' zahmet yardımcı oluver sevgili insanoğlu bana. Sen bana yardım et ki, nihai yardımı aslında kendine yaptığını fark et. Sonra 2014 kardeşim geldiğinde beni şikayet etmezsin hayallerini gerçekleştirmedim diye. Bilakis benden sonra ki yeni yıl kardeşlerime de benzer şekilde yardım edersin de hep birlikte mutlu mesut yaşar gideriz şu dünya alemini...

Emrine amade en biricik yardımcın,
Şimdiki adıyla 2013'ten sevgilerle...

***

ÖZge'den özel istek : Bir de sevgili dünyamıza bi' güzellik yapsak da onu da en güzel haliyle hayal etsek, tertemiz doğasıyla, havasıyla, suyuyla... "Olmaz ama" demeden, "biz göremeyiz ki" demeden, "ben bir başıma ne yapabilirim ki" demeden... Sağ duyumuzla hareket edip sağ salim geçsek şu dünya hayatından...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder